فایل دیتابیس وبسایتی جهت کمک به دانشجویان,مهندسان ,محققان و سایر قشر تحصیلکرده کشورمان میباشد.لطفا جهت پیشرفت این وبسایت ما را از نظرات خود بهره مند بفرمائید.

فایـــــــــــــل دیتـــــــــابیس

هفته نامه آسمان در گفت و گویی با بابک زنجانی به بررسی نحوه ثروتمند شدن او و میزان دارایی ها و بدهی هایش پرداخته است.

 

رضا زندیصدای سگی که برای محافظت از هلدینگش گماشته شده تا آخر مصاحبه به تناوب به گوش می رسد. کمی جلوتر از میدان آزادی، در یک خیابان فرعی، دو ساختمان بزرگ دارد. اولی متعلق به شرکت هواپیمایی قشم است بالای در دیگری به انگلیسی نوشته است «سورینت». دفتر فراخ و مجلل اش در طبقه پایانی این ساختمان است. ورودی ساختمان با گیاهان پلاستیکی تزئین شده و دفتر کارش را دو گلدان بزرگ حاوی گل های مصنوعی زینت داده است! بهانه گفت وگوی مان اظهارات اخیر زنگنه درباره بدهی بیش از ۲ میلیارد دلاری او به وزارت نفت است؛ بدهی ای که او معتقد است رقمش یک میلیارد و دویست میلیون یورو است.

ساعت ۸ شب مصاحبه را آغاز می کنیم و تا ساعت ۱۱ شب ادامه می دهیم. اواخر مصاحبه است که مادرش زنگ می زند تا جویای فرزند میلیاردرش شود. جوانی که در آستانه چهل سالگی، ۲۵ هزار میلیارد تومان سرمایه دارد. ساعت ۱۰۰ میلیون تومانی به دست می کند و بیش از ۶۰ شرکت دارد. بابک زنجانی یک سال است که در خبرها جا باز کرده است. هر بار هم که ظاهر می شود تیتر اول است. صدای نازکی دارد و راحت می خندد. مصاحبه با بابک زنجانی آنقدر ماجرا دارد که ترجیح می دهم ماجرای جدیدی به آن اضافه نکنم. فقط پیشنهاد می کنم این مصاحبه را تا آخر بخوانید. هر چند بیش از ۱۶ هزار کلمه باشد.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ثروتمندان,بابک زنجانی,سورینت,راه آهن,میلیاردر,پول,کسب و کار,کار آفرین,نفت,

نویسنده: filedb
آخرین مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )
نویسندگان
درباره ما

فایل دیتابیس وبسایتی جهت کمک به دانشجویان,مهندسان ,محققان و سایر قشر تحصیلکرده کشورمان میباشد.لطفا جهت پیشرفت این وبسایت ما را از نظرات خود بهره مند بفرمائید.
filedb
به وبلاگ من خوش آمدید.لطفا جهت پیشرفت این وبسایت ما را از نظرات خود بهره مند بفرمائید.
ایمیل : filedb@yahoo.com


برای حمایت از ما امتیاز دهید